مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 11 مهر 1401 ساعت 10:322022-10-03سياسي

فارس من| رشد و ارتقاء ستاد امر به معروف سبب کاهش منکرات و مفاسد در جامعه می شود


اعتقاد ما بر این است که احیای فریضه امر به معروف راه نجات جامعه از آسیب ها و بزه ها است و ارتقاء این فریضه سبب کاهش منکرات و مفاسد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس امر به معروف و نهی از منکر این روز ها فریضه ای است که در جامعه به شدت مظلوم است و شاید بی توجهی به این امر واجب کفایی سبب بروز اتفاقاتی است که اکنون شاهد آن هستیم.

پویشی با 6 هزار امضاء موضوع رشد و ارتقاء ستاد احیای امر به معروف از جمله موضوعاتی است که کاربران خبرگزاری فارس اقدام کنید.

برای اطلاع از شرایط ارتقاء ستاد امر به معروف به سراغ حجت الاسلام سید علی خانمحمدی سخنگوی ستاد امر به معروف رفتیم.

احیای فریضه امر به معروف راه نجات جامعه از آسیب ها و بزه ها است خانمحمدی در گفت وگو با فارس درباره درخواست مخاطبان خبرگزاری فارس مبنی بر ارتقاء ستاد امر به معروف به وزارتخانه گفت: اعتقاد ما بر این است که احیای فریضه امر به معروف راه نجات جامعه از آسیب ها و بزه ها است و اگر می خواهیم مفاسد و منکرات در کشور ریشه کن شود باید امر به معروف و نهی از منکر در بین مردم جا بیفتد.

وی با بیان اینکه ارتقاء ستاد امر به معروف و نهی از منکر از جمله اتفاقات مورد نیاز امروز است گفت: یکی از مشکلات ما این است که در بسیاری از موضوعات باید به دنبال متولی امر بگردیم، ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| رشد و ارتقاء ستاد امر به معروف سبب کاهش منکرات و مفاسد در جامعه می شود

فارس من| رشد و ارتقاء ستاد امر به معروف سبب کاهش منکرات و مفاسد در جامعه می شود